Gyakran ismételt kérdések


Hogyan vehetek fel pénzt a számlámról?

A pénzkifizetéshez kattintson az oldal tetején lévő ‘kifizetés’ fülre (jobb oldalon a 4. fül), majd kattintson a ‘kifizetés kérvényezése’ elemre. Adja meg teljes körűen a kért személyes és banki adatokat. Kattintson a megerősítésre, majd nyomtassa ki az űrlapot. Írja alá tollal, és küldje el a withdrawals@xforex.com, hogy feldolgozhassuk kérvényét.

Vegye figyelembe, hogy olyan esetekben is, ahol a pénzösszeget a bankkártyáján írnánk jóvá, adja meg banki adatait mivel a teljes űrlapot ki kell töltenie. Töltse ki a nyomtatványt csak betűk és számok használatával. Ne használjon szimbólumokat vagy devizajeleket. Csak egész számokat használjon, szimbólumok nélkül.

Ha az Ön bankja valójában nem használ SWIFT/IBAN kódrendszert, a mezőben adja meg még egyszer a bankfiók számát (csak akkor, ha a bank tényleg nem rendelkezik SWIFT-kóddal, a legtöbb bank azonban alkalmazza azt). Javasoljuk, hogy a részletekért vegye fel a kapcsolatot bankjával.

Vegye figyelembe, hogy kifizetése csak akkor kezdeményezhető, ha iratait elküldte és azokat jóváhagytuk. A kifizetések nem kezdeményezhetők, ha van olyan irata, amelyet még nem küldött el részünkre.

A kifizetéssel kapcsolatos további információkért és a Kifizetések GYIK oldal megtekintéséhez kattintson ide

Ha másképp szeretne pénzkifizetést, küldjön e-mailt erre a címre: cs@xforex.com. Kérjük, adja meg nevét, számlaszámát és kérését, és egyik képviselőnk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot kérésének tisztázása céljából.

Vissza a tetejére
Mit tegyek, ha olyan kérdésem van, amely nem szerepel itt?

Forduljon hozzánk a Kapcsolatfelvétel oldalon keresztül, és szívesen segítünk Önnek.

Vissza a tetejére
Melyek az XForex előnyei a többi Forex brókerrel szemben?

Jutalékmentes

Az XForex új pozíció nyitása esetén nem számít fel díjat. Mivel az Xforex jövedelme kizárólag az ajánlati és a vételár közötti különbségből ered, mindent megteszünk azért, hogy segítsünk a kereskedést sikerre vinni - ezért minden szükséges eszközt biztosítunk, amellyel haszonra tehet szert befektetéséért

A kereskedés és a szolgáltatások napi 24 órán keresztül elérhetőek.

Az XForex irodái a nap 24 órájában, a hét 5,5 napján, vasárnap éjszakától péntek éjszakáig nyitva állnak, amennyiben kérdése van és támogatásra van szüksége.

A legbarátságosabb felhasználói felület

Vezető szoftverfejlesztő mérnökeink egy felhasználóbarát kereskedői felületet fejlesztettek ki. Nyissa meg böngészőjét (például Internet Explorer, Mozilla Firefox stb.), lépjen be az oldalunkra és jelentkezzen be. Nem kell letöltenie vagy telepítenie semmilyen szoftvert, a platform világszerte bármelyik számítógépről elérhető. Mindössze internetkapcsolat szükséges - kereskedjen otthonról, útközben vagy akár külföldről.

Valós idejű számlafrissítések

A kereskedők mindent valós időben követhetnek nyomon. Ez tartalmazza a számlaegyenleget, a nyitott pozíciók egyenlegét, a rendelkezésre álló letétjét és annak kitettségét. A valós idejű felügyelet által a kereskedők teljes körűen és megfelelően kezelhetik portfóliójukat.

Hitelkártya feltöltése

Az XForex lehetővé teszi ügyfeleinek hitelkártyájukkal történő hatékony és biztonságos befizetéseket. A fizetések az SSL-titkosítással biztosított szerveren keresztül történnek. Az Ön fizetési adatait többszörösen titkosított formátumban küldjük el, és azokat töröljük szervereinkről, ha már nem relevánsak. Ezáltal gyorsan, hatékonyan és biztonságosan kereskedhet.

Biztonságos kereskedés

Az Xforex kereskedési platform megfelel a világháló legmagasabb szintű adatbiztonsági szabványainak. Biztonsági szakértőink minden erőfeszítést megtesznek annak érdekében, hogy a virtuális kereskedőterem biztonságos legyen. Az SSL-titkosítással biztosított szerverünk által az Ön személyes adatait többszörösen titkosított formátumban tároljuk, és azokat töröljük szervereinkről, ha már nem relevánsak. Az XForex biztonságos környezetté alakítja a devizapiacot, ahol a kereskedők magabiztosan kereskedhetnek.

Vissza a tetejére
Mi az automatikus Premium és az ügylet érvényesítése?

Az automatikus prémium lehetővé teszi, hogy a befektetők és a kereskedők addig hagyják nyitva a pozícióikat, amíg le nem szeretnék zárni őket.
Amikor a kereskedő új pozíciót nyit, a rendszer beállítja az alapértelmezett lejárati időt.
Az értéknap végén (szerveridő szerint) a nyitott pozíciók két munkanap hozzáadásával automatikusan meghosszabbodnak a következő azonnali értéknapig. A prémium az adott devizapáron múlik. A befektetők aszerint nyernek vagy veszítenek pontokat, hogy mekkora a pozíció két devizájához tartozó prémiumok közötti prémium különbség.

Vissza a tetejére
Mely órákban történik a kereskedés a Forex piacon?

A CFD kereskedés vasárnap 22:00-kor (GMT) (21:00 DST) kezdődik, és péntek 22:00-ig (GMT) (21:00 DST) tart nyitva.

Felhívjuk figyelmét, hogy egyes pénzügyi instrumentumok napi szünettel rendelkeznek. Read more....

Vissza a tetejére
Mit tegyek, ha a rendszer technikai hiba miatt nem működik, és a weboldal nem elérhető?

Ne hagyja, hogy bármilyen technikai probléma befolyásolja nyitott kereskedéseit.

(Vegye figyelembe, hogy kereskedőtermünk a piac működése alatt a nap 24 órájában elérhető, és manuálisan segítséget nyújt a pozíciók nyitásában vagy zárásában. Kérjük, hogy tárolja telefonszámunkat telefonjában vagy máshol).

Telefonszámunk a Kapcsolatfelvétel oldalon megtalálható. Online rendszergazdáink napi 24 órában elérhetők a kereskedés közben.

Vissza a tetejére
Hogyan láthatom a kereskedési grafikonokat?

A kereskedelmi grafikonok megtekintéséhez kattintson az ‘eszközök’ fülre az oldal tetején (jobbról a 7. fül). Majd a lista aljén kattintson a grafikonokra. A grafikonok megtekintéséhez telepítenie kell a ‘java’ (www.java.com) alkalmazást a számítógépére. A legfrissebb Java verzió itt letölthető. Vegye figyelembe, hogy a grafikonon megjelenített árfolyamok tájékoztató jellegűek, és eltérhetnek a kereskedési árfolyamoktól.
A devizatípus módosításához kattintson az ‘Eszközök’ lehetőségre az oldal tetején (jobbról a 2. fül), és válassza ki a kívánt devizát.

A grafikonon megjelenített árfolyamok tájékoztató jellegűek, és eltérhetnek a kereskedési árfolyamoktól.

(Az Internet Explorer használatát javasoljuk, mivel más böngészők befolyásolhatják ezen grafikonok használatát).

Vissza a tetejére
Próbáltam ismét bejelentkezni, de azt az üzenetet kaptam, hogy Munkamenet használatban. Mit jelent ez?

Ez azt jelenti, hogy korábban nem jelentkezett ki szabályosan, ezért várjon néhány másodpercet a bejelentkezéssel.

Vissza a tetejére
Megadtam felhasználónevemet és jelszavamat, de nem sikerült bejelentkeznem. Mit tegyek?

Ez a gyakori probléma akkor fordul elő, ha helytelenül adta meg felhasználónevét és/vagy jelszavát. A jelszó lehet számok és a latin ábécé betűinek keveréke. Ha helytelenül adja meg jelszavát vagy felhasználónevét, a következő hibaüzenet jelenik meg: * A beírt felhasználónév vagy jelszó hibás.

Vissza a tetejére
Elfelejtettem a jelszavam. Mit tegyen?

Jelszavának visszaállításához kattintson az ‘elfelejtett jelszó’ lehetőségre a bejelentkezés kezdőoldalán (Új jelszavát automatikusan elküldjük e-mail címére az Ön biztonsága érdekében).

Ezenkívül telefonon vagy a csevegési funkción keresztül is felveheti velünk a kapcsolatot, és segítséget nyújtunk.

Vissza a tetejére
Mi az Inaktív számla díj?

5 $-os Inaktív számla díjat számítunk fel egy olyan XForex fióknak, amely inaktív. Egy fiók akkor tekinthető inaktívnak, ha kereskedelmi tevékenység 3 hónapig nem történt. Ez a díj annak érdekében számítjuk fel, hogy ellensúlyozza a szolgáltatás nyújtása költségeit, akkor is, ha a szolgáltatást nem használják. Az inaktív számla díj havonta számítják fel, amíg a számlát újra aktiválják vagy átutalják a megfelelő államnak mint gazdátlan tulajdont. Az inaktív számla díj elkerülése érdekében, kérjük, háromhavonta végezzen el legalább egy tranzakciót.

Vissza a tetejére
Milyen biztonsági intézkedéseket alkalmazunk a platform védelme érdekében?

Az adatvédelmi rendszer több különböző biztonsági rétegből tevődik össze:

  • SSL és adattitkosítás.
  • Tűzfal és a szerver általános védelme.
  • A felhasználók azonosítása (hitelesítés és engedélyezés).
  • Ügyfélkód-védelem (CASPOL).
    (pl. fizetések, jelszavak stb).
Vissza a tetejére
Próbáltam befizetni, de hibaüzenetet és számkódot kaptam. Mit jelent ez?

Kérjük, legyen nagyon gondos, amikor megadja kártyaadatait rendszerünkben, mivel egyetlen számhiba befolyásolja a befizetést. A befizetési problémák leggyakoribb oka, hogy a bankok korlátozzák a bank- és hitelkártyákat. Ezért beszéljen bankjával, és ellenőrizze, hogy nincs-e korlátozás az Ön kártyáján.

Ha helytelenül adta meg kártyaadatait a rendszerben, azonnal frissítse azokat (‘beállítások’ > ‘fizetési eszközök’).

Vissza a tetejére
Mi a számlanyitáshoz szükséges minimális összeg?

Számlát már 100 $ összegtől nyithat webes alapú kereskedői felületünkön. A tőkeáttét legfeljebb 1:400 a kereskedők számára.

Vissza a tetejére
Mi az a pip?

A pip a Forex jegyzés legkisebb numerikus helyiértéke. Ez a szó felcserélhető a „pontok” kifejezéssel.

Ha az EUR/USD 1,3300 helyett 1,3301 = 1 pip változás

Vissza a tetejére
Hogyan tehetek panaszt?

Ha bármilyen oknál fogva elégedetlen szolgáltatásunkkal, és szeretne panaszt tenni, lépjen a támogatás oldalra, és töltse le a panasz űrlapot, töltse ki, majd küldje el e-mailben a compliance@xforex.com címre. Amint panaszirodánk egyik alkalmazottja megkapja e-mailjét, 3 munkanapon belül válaszolni fog.

Kérjük, hogy először próbálja meg rendezni panaszát az ügyfélszolgálattal (Az ügyfélszolgálat elérhető a csevegésen vagy e-mailen keresztül).

Vissza a tetejére
Hogyan fizethetek be a számlámra?

Számlájára kétféleképpen fizethet be:

  1. Banki átutalással
  2. Hitelkártyával

Mindkettő elvégezhető internetes felületünkön.

Minden banki átutalást feldolgozunk, amint megkapjuk a visszaigazolást a hitelkártya kibocsátó cégtől. A hitelkártyával történő befizetés gyakorlatilag azonnal megtörténik; azonban fokozottan ajánljuk, hogy a késedelmek elkerülése érdekében minél hamarabb küldje el hitelkártyájának másolatát.

Kérjük, gondoskodjon számlájának érvényesítéséről. A következő okmányokra van szükség:

  1. Érvényes fényképes személyazonosító igazolvány (személyi igazolvány, útlevél vagy vezetői engedély másolata)
  2. Lakcímigazolás (lakcímkártya vagy a legutóbbi villany- vagy telefonszámla. 3 hónapnál korábbi ne legyen)
  3. A befizetéshez felhasznált kártya másolata. Nem várjuk el, hogy ügyfeleink a teljes kártya másolatát elküldjék, mert az veszélyes. De az 100%-ban biztonságos, ha úgy küldi el kártyájának másolatát, hogy eltakarja az első 12 számot (mivel csak az utolsó 4 számot kell látnunk). Takarja le a hátoldalon lévő CVC-számot is (mivel csak az aláírási mezőt kell látnunk).

Amikor megkaptuk és elfogadtuk számlájához tartozó iratait, és Ön egy másik bankkártyát használ, azonnal bekérjük az új kártya másolatát.

Vissza a tetejére