Pénzfelvétel folyamata

A pénzkifizetéshez kattintson a bejelentkezést követően az oldal tetején lévő ‘kifizetés’ fülre, majd kattintson a ‘kifizetés kérvényezése’ elemre. Adja meg teljes körűen a kért személyes és banki adatokat. Kattintson a megerősítésre, majd nyomtassa ki az űrlapot. Tollal írja alá, majd küldje el a withdrawals@xforex.com címre, hogy feldolgozhassuk kérvényét.

Kérjük, töltse ki a teljes űrlapot csak számokkal és betűkkel. Ne használjon szimbólumokat vagy devizajeleket. Csak egész számokat használjon, szimbólumok nélkül.

Ha az Ön bankja valójában nem használ SWIFT/IBAN kódrendszert, a mezőben adja meg még egyszer a bankfiók számát (csak akkor, ha a bank tényleg nem rendelkezik SWIFT- kóddal, a legtöbb bank azonban alkalmazza azt). Javasoljuk, hogy a részletekért vegye fel a kapcsolatot bankjával.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy kifizetés csak akkor indítható, ha dokumentumait elfogadtuk. Nem indíthatók kifizetések, ha még vannak dokumentumok, amelyeket korábban nem küldött el részünkre.

Kifizetését a befizetéssel azonos módon dolgozzuk fel. Ha a befizetés hitelkártyával történt, a kezdetben befizetett összeg visszakerül az adott hitelkártyára. Bármely egyéb jövedelem banki átutalással kerül jóváírásra. Ha a fizetés banki átutalással történt, az összes kifizetést banki átutalással teljesítjük.

A pénzmosás elleni jogszabályok értelmében minden kifizetést hitelkártyán és bankszámlán keresztül kell feldolgozni, amely számlának az Ön kereskedelmi számlájával azonos névre kell szólnia.

Hogyan végezhetek kifizetést hitelkártyával?
Ha hitelkártyán keresztül végez kifizetést, gondoskodjon a következőkről:

  • A kifizetéshez használt hitelkártya azonos legyen a befizetéshez használt hitelkártyával.
  • A kifizetendő összeg pontosan a befizetett összeg vagy annál kevesebb legyen, mint a befizetett összeg. Bármely többletösszeget, azaz nyereséget banki átutalással kell kifizetni.
  • Ön elküldte az összes kért okmányt, beleértve a további igényelt dokumentumokat is, és azokat jóváhagytuk.

Hogyan történik a kifizetés banki átutalással?
Banki átutalással való kifizetéshez jelentkezzen be kereskedési számlájába, majd kattintson a platform felső eszközsorán lévő Kifizetés kérvényezése fülre, és kövesse a képernyőn megjelenő utasításokat. A kért adatok megadását követően jelentkezzen be, és küldje vissza azokat az előugró ablakban megjelenő utasítások alapján. A kifizetés állapotának ellenőrzéséhez kattintson az oldal tetején lévő ‘kifizetés’ fülre, majd kattintson a ‘kifizetés állapota’ opcióra.

A rendszergazdák napi 24 órában elérhetők a kereskedésben, amennyiben bármilyen probléma merülne fel a kifizetés állapotával.

Miért utasították vissza függőben lévő kifizetésemet?
A kifizetési űrlap visszautasításának több oka lehet:

  • Előfordulhat, hogy a dokumentumokat még nem hagyták jóvá, és még mindig várunk az el nem küldött dokumentumokra. Ezret kérjük, küldje el az összes szükséges dokumentumot. A dokumentumok listája megtalálható az Érvényesítési oldalon.
  • Előfordulhat, hogy az elküldött űrlapot nem írta alá. Kérjük, írja alá az űrlapot tollal, mivel a virtuális aláírás nem fogadható.
  • Előfordulhat, hogy hiányosan kitöltött vagy nem eredeti űrlapot küldött el. Kérjük, hogy mindenképpen teljes, ne csak részlegesen kitöltött űrlapot küldjön el. Szükségünk van az eredeti, kitöltött, vállalati logónkat tartalmazó űrlapra.
  • Előfordulhat, hogy régi űrlapot küldött, amelyen régi dátum szerepel. Ellenőrizze, hogy a kifizetési űrlapon lévő dátum az igénylés dátumával azonos legyen.

Ellenőrizze, hogy az űrlapon megadott adatok helyesek legyenek, mivel nem vállalunk felelősséget a hibákért.

Ügyfélszolgálatunkkal napi 24 órában, a hét 5,5 napján felveheti a kapcsolatot, és ellenőrizheti a számlaérvényesítés státuszát.